El Rei Felip VI ha dit que serà a la reunió de presidents autonòmics convocada per Pedro Sánchez al Monestir de Yuso, a la Rioja, per parlar dels diners d’Europa. Els presidents Torra i Urkullu no tendent clar que hi hagin d’anar.
Per què tanta insistència en una reunió presencial si aquesta no és imprescindible i es pot fer per via zoom? Forma part aquest acte de la palinòdia de prestigiar la casa reial?
L’objectiu és ben clar. S’han proposat aprofitar per què tots rendeixin homenatge al Rei com acte de vassallatge. Republicans doncs abstenir-se!
Convoquen acte amb el rei i fiquen els líders independentistes a la presó i a més els volen treure el dret al treball honest. Presó sense fissures, diàleg congelat. Mostra de poder absolut.
Volen fer una mostra gràfica de la unitat d’Espanya dels presidents autonòmics amb el rei i passejar-la arreu per fer creure que tots estimen la monarquia.
Seguim en la política de la mentida i la falsedat, l’engany i el comprometre per desorganitzar la protesta.
Parlen de diàleg dient que som nosaltres qui no el volem i els donem llargues. Tot contra Torra per desacreditar-lo al màxim.
Política de la por, repressió sense aturar, afeblir l’independentisme com sigui, aprofitar el cas Pujol per fer baixar caps i dir que els catalans som una organització criminal.
El Cardenal Omella es va agafar amb allò de la llei del César que s’ha de complir en lloc de saltar-se-la. Això mateix pensen molts als que ni tan sols els interessa el que diuen des de la Generalitat. Es tracte de treure’ns la força moral i destruir el nostre futur.