
Explicacions irrellevants mentre no es posen al dia en inversions
Les inversions compromeses per l’Estat espanyol a Catalunya estan com estan. Els diaris en van plens. En resum que ens deuen la realització d’inversions el que endarrereix posar al dia les infraestructures compromeses.
Està en discussió si hi haurà prolongació del quart cinturó
Són moltes les promeses d’inversió. Darrerament, la ministra de transports Raquel Sánchez que coneix el problema català ha parlat d’una pluja de milions, però sense projectes concrets.
No se sap si ens prenen el pèl o ens mantenen en un engany estructural. Enganyar amb promeses deuen pensar que no té cap cost vist com de bé que li ha sortit a Pedro Sánchez, i continuen desviant diners per altres finalitats.
De fet, el que hi ha és un maltractament institucional en l’incompliment de les inversions pressupostades. Els retards no tenen justificació admissible. Obres que fa set anys que no acaben i sense verificar les alteracions de l’impacte ambiental.
Està en discussió si hi haurà prolongació del quart cinturó o s’acabarà fent un tren orbital. Quins seran els projectes constructius i de comunicació viables? Com arribaran a Catalunya les diferencies de pressupost d’obres no executades?
Explicacions irrellevants, però que entusiasmen fàcilment
Ara parlen de 78 milions per millorar les autopistes després que Florentino Pérez va cobrar els milions que no s’havien pagat a Abertis i aquesta no els reclamava a L’Estat ves a saber per què
La ministra Raquel Sánchez no ha caigut bé al govern de la Generalitat, però si als alcaldes de la zona del Vallés. Entusiasmar és fàcil des del càrrec de ministra. Tots van passar per alt que l’any passat el Ministeri només hagués invertit el 36 del que havien pressupostat. Serà cosa de concomitància de partit?
Ara es parla de nous projectes d’obra pública. Licitats el 2022 s’ha de veure com s’executaran i quan s’acabaran. Les inversions de l’Estat són un nou conflicte. Són solució noves vies d’alta velocitat?